reklama

Nebol to pohľadný futbal

Nebol to pohľadný futbal.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ale naši sa bili a bitku aj vyhrali. Nie je to moja myšlienka, ale páči sa mi. Je to myšlienka o kvalifikačnom zápase Česká republika - Slovensko.

Som fanúšik slovenskej reprezentácie od jej vzniku. Tešil som sa pri výhrach a smútil pri prehrách. Pamätám si gól Dubovského pri našom trápení na Faerských ostrovoch, víťazný gól Majoroša pri prvom víťazstve nad Čechmi, aj vysoké prehry s Poľskom, Walesom či najnovšie s Anglickom. Ale fandím.

Je rozdiel medzi fanúšikmi a divákmi, či televíznymi divákmi. Fanúšik podporuje svoj tím a divák sa len díva, chváli alebo nadáva. Napríklad také MS v hokeji. V posledných rokoch pri zápasoch našich bývajú plné bary. Ľudia chcú zažiť eufóriu. Ale znechucuje ma, keď niekto chvíľu zahuláka, keď dajú naši gól a ináč len nadáva. Takých nemusím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Futbal je fenomén, ktorý láka. S nim sú samozrejme spojené aj emócie, ktoré občas prerastú do nenávisti. Česi nevedia zniesť prehru, vidno to na reakciách spoza rieky Moravy. Boli sme lepší a vyhrali sme, bodka. A oslavujeme to (primerane, niektorí), druhá bodka. Ak má byť vrcholový reprezentačný futbal o nevraživosti, tak to sa radšej pôjdem pozrieť ku nám na druhú ligu mladších žiakov. Aj tam sú emócie, ale nie nevraživosť.

Peter Mičúch

Peter Mičúch

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, kto som. Zasnený, s ružovým okuliarmi na očiach po svete chodiaci a spravodlivosť hľadajúci. Skrátka obyčajný chalan. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu